Guys, I am trying to group all la7oon fans on social media
To support me, please follow la7oon on the links bellow, I need 1000s
I just created the page and I have some free time :D
شباب، أنا أحاول أن اجمعين متابعين لحون على السوشال ميديا
يرجى فولو لحون على الروابط الأتية

Instagram @la7oon
https://www.instagram.com/la7oon/

Twitter @la7oon
https://twitter.com/la7oon

FaceBook @la7oonLyrics
https://www.facebook.com/La7oonLyrics/

queers Profile

Singles

I don't know if you like me but it's true I'm totally retarded for you May look like it, but I'm not sniffing glue Or having my mom tell me what to do It always seems to be one day up and one day down I'm anticipating the day when you'll stick around I'm all screwed up -- the girl's got me all screwed up I'm all screwed up -- the girl's got me all screwed up I'm all screwed up -- the girl's go...
Well she says she'll always be true when any guy'll do You should've seen who she just blew And then she tries to tell you she loves you woah woah I've seen her type before, don't wanna see her anymore You gotta leave her behind, and find another girl You know she'll only bring you hurt, make you feel like a jerk Spend your money while you work And wear her lingerie for other guys woah woah ['...
Let's go There are lots of pretty girls. ? It's such a different world. I want to live at the mall. At the mall. At the mall. At the mall. ? ? ? Yes, I want to live at the mall. At the mall. At the mall. At the mall. This place sucks At the mall. At the mall. At the mall. At the mall. Yes, I want to live at the mall. Yes, I want to live at the mall. Yes, I want to live at the mall. Yes, I want...
Everytime you're drunk you always act like you're so tough You're really a pussy and I'm gonna call your bluff Everyone is sick of you You're a wimp through and through I swear you look worse than Charles Bukowski We saw you drunk a thousand times You're an alcoholic Alber Einstein EINSTEIN EINSTEIN ALBER EINSTEIN Babyface boo hoo hoo You're just a babyface boo hoo hoo hoo yea Everyone's an as...
He rants and raves, he screams and shouts He always flips his lid But deep down inside he loves you kids I know that you think he's just a goon But he makes little Vapid clean his room He don't like Nirvana I know he don't like Prong And I'll bet you five bucks that he don't like this song CHORUS: Ben Weasel - "He's an asshole" Ben Weasel - "He's a jerk" Ben Weasel - you just hate him cause he...
I really think you suck. I think you really f***ing smell. I hate the gosh darn sight of you. You talk all day. You talk all night. Blabbermouth.
I'm really not a jerk. I know how to dance. I'm never gonna work. I wear designer pants. Oh, my head is empty, And my brain, it hurts. I wanna be a real cool guy Wear alligator shirts. I don't care what you say. I just wanna be this way. I don't care just what you said. I just wanna be a bonehead. Now I got a job. My foreman's name is Bob. He's really quite a guy. He blows me all the time. My ...
BooBarella, it's funny that's her name Since I've seen her, I've never been the same I saved up from mowing all those lawns To buy Tina Turner records that she wants Wouldn't it be neat, wouldn't it be sweet If she was serving me beer all day long Don't ask me where i've been all day Because you already know what I'll say Boo-Boo-Boo-BooBarella, Boo-Boo-Boo-BooBarella Boo-Boo-Boo-wontcha' be m...
Dishpan hands and pots and pans and ashtrays full of butts Pearldiving's the life for me, I'm such a little putz The heat, the slime, I've never been on time I'm soaking wet, I'll never save a dime Born to do dishes, I was born to do dishes I was born to do dishes and my mom's really bummed out I was born to do dishes f*** you, I'm just so proud I was born to do dishes and my mom's really bumm...
A buncha shit, a buncha puke, that's where I'm coming from I'm in a little trouble, beating up my mom I'm gonna live a million years and then I'll go to hell Your big fat mouth is what I smell Brush your teeth lt;igt;[x5] I'd love to punch you in the face I'd love to beat the brat I'd really like to f*** you, but your ass is fat I'm gonna live a million years and then I'll go to hell Your big ...
Well I was making the scene at the local Burger King And you know the girls were looking real cool Needed a girl and how, and said oh wow There's just the chick for me And I know she must think that I'm screwed That I'm only interested in food But when I looked deep into her eyes I wanted more than a burger and fries Well she's my Burger King Queen Burger King Queen, Burger King Queen And she'...
All the guys that look oh so stupid And I wanna know why All the girls they get so impressed It maked me wanna die All that long hair makes me whine it's '95 not '69 I don't think it's very nice Guys looking like Jesus Christ Big fat ugly jocks with hairdos Look like f***ing clowns And everyone knows they're just The biggest jerks around I'm askingyou on bending knees Change your hairdo, won't...
Leader of the Methadones and the Mopes, too. Wears a Green Day hat; he don't watch the news. He's rough; he's tough; he's fun to have around. He ain't no f***ing clown. He's Danny Vapid, the punk rocker - oh yeah Danny Vapid ain't no faggot. Danny Vapid ain't no faggot. Danny Vapid ain't no faggot. And he's okay to me. I'm so sick of hearing stupid rumors flying around. One more f***ing time, ...
Yeah, I was thinking that my life was all through But now I ain't since I got you Oh honey, don't, fdon't you be so cool Stick with me, I'll stick with you Yeah, you taught me wrong from right And now I brush my teeth every night Oh honey don't, don't you be so cool I used to think some girls were so cruel Stick with me, I'll stick with you I used to think some girls were really the most But I...
One thing I know it's true - I need a little girl like you So I can stop hanging around So I can stop making that downtown trip, you know I'm starting to get old You know what I mean You can scream and shout and it'll be fine Keep in bed all day and blow my mind You can hold me tight and rattle my brain You can kiss me and drive me insane Give me funny little shivers down my spine When we kiss...
Funny thoughts and funny words I've said Are rattling around inside my head This world ain't exactly how it seems These days things are weird and everybody's mean I'm doing okay, don't you know, can't you see I guess I got you and I guess you got me The shit that I take and the shit that I hear You better sit down and give me your ear Definitely alright, definitely outta sight Definitely so co...
You've been spreading lies around. You've been tryin' to put me down. Well, I went to the party, that much is true, But what you said I did, I didn't do. I didn't puke. I didn't puke. I didn't puke. Now, I didn't puke.
I didn't want none. I didn't want none. I didn't want none. I didn't want none. All right.
lt;igt;[Beach Boys cover]lt;/igt; The girls dig the way the guys get all wiped out With their feet in the air you can hear em shout They're not afraid, not my boys They grit their teeth, they don't back down Don't back down - You gotta be a little nuts Don't back down - But show now who's got guts Don't back down - Don't back down from that wave With their feet full of tar and their head full ...
I really don't know what I'm doing Hanging out with you Trying to be cool when you know that I'm not It's funny but It's true I'm hip to your trip, I wanna be kissing those lips I'm tired of dreaming of getting my kicks Don't mess it up now - lt;igt;[x3] I always wanted to be with a girl Who loved me all day long I can't explain what's in my brain But something's going on I'm hip to your trip,...
We see you with your ponytqail and flannel 'round your waist Sideburns, goatees and pimples on your face According to Spin magazine, you're so cool and hip Do us all a favor, lose the hoop from the lip You're so sad, you're so bad You're so sad, you're so bad CHORUS: Drop the attitude f***er Drop the attitude dude Drop the attitude f***er F***er, drop the attitude 2x You think with your antics...
I didn't feel so hot when I woke up today The phone rand, I grabbed it and I heard you say: quot;Hey man, whatcha doing right now, Get off your ass and come downtown Hurry up and love might come your way.quot; And I rush and run, I know how to have fun And I'm gonna do it my way With you right by my side, you appeal to my pride And I wouldn't have it any other way Everything's going my way lt;...
I didn't feel so hot when I woke up today The phone rang, I grabbed it and I heard you say: "Hey man, whatcha doin' right now, Get off your ass and come downtown Hurry up and love might come your way." And I rush and I run, I know how to have fun And I'm gonna do it my way With you right by my side, you appeal to my pride And I wouldn't have it any other way Everything's going my way 3x The su...
They say I'm outta my skull I've really, really gone down And I'm taking the Queers My wrist went limp and I resemble a chimp in between my ears I'm a f***ing jerk, under a bridge I lurk I'm an idiot too I guess I'm not a punk 'Cause I stopped getting drunk And puking all over my shoes I can't run with you sports I'm hanging on the porch And I'm having fun today Everything's O.K. with me Every...
Fagtown, Beantown, all the queers hang around. ? This motel is certainly peach. Fagtown ? on the beach. Fagtown, Fagtown, Fagtown, Fagtown sucks. Fagtown, Fagtown, Fagtown, Fagtown sucks. Fagtown, Fagtown, Fagtown, Fagtown sucks. Fagtown, Fagtown, Fagtown, Fagtown sucks.
I'm feeling so sick, someone get me a beer My life is a shambles, you know I'm a Queer My head it really pounds and pounds Records just go round and round Mom and Dad - they just hate my guts The only girls I know are sluts Say I'm deeply troubled Oh I shake my head it just ain't so Daddy beat me with a hose Got kicked out of the Webelos Feeling so groovy I'm feeling so groovy I'm feeling so g...
I'm hanging 'round hoping hard That you wanna be with me always and always It's my way of saying won't you stick around me For the rest of your life I'm gonna wish on a star That you're gonna stick me always and always It's my way of saying won't you stick around me For the rest of your life This song is straight from your boy Even though you've gone and left me all alone This song is straight...
I called in sick to work today and stayed in bed 'til noon And now I just don't care what's going on outside this room Things aren't getting better My future's not too bright F*** the world I'm hanging out with you tonight Me and you will walk around so pointlessly Smashing things, jacked up on way too much caffeine I'm really going nowhere I hate this shitty life F*** the world I'm hanging ou...
I don't wanna hang around with you. I think you suck and smell bad, too. Now, I'm sittin' here with nothing to do. You didn't wanna f*** me so F*** You F*** You F*** You F*** You
I once knew a guy, and his name was Jim He used to like me, but I didn't like him He told me that he'd really like to go in bed He told me that he'd like to give me vicious head He's a gay boy, boy toy, jerk off, f*** up His boy friend says, quot;Come live with mequot; His boy friend says, quot;Come and make the scenequot; His mom and dad are awful proud It's perfectly acceptable to be a gay b...
Punks today just make me sick. Selling out just ain't what makes me tick. Jack ass punks are a bore. Those sell out f***s are all whores. Skinheads ain't working class. They're just a pain in the ass. Generation of swine.
When trouble come, you stick your head in the sand. You f***in' jerk, you got your drink in your hand. And I'm f***in' sick of hearin' you whine About everyone that's wasting your time. Oh yeah, wastin', wastin', wastin' all your time. Loser, loser. Get a life and live it, loser. Get a life and live it, loser. Get a life and live it, loser. I hate you. You think you're punk, but you're really ...
I'm gonna shake, I'm gonna shimmy too I'm gonna shake, I'm gonna really move I'm gonna ride my skateboard all the way I really dig your beaches and the girls they're all peaches Yeah, Black's beach is such a cool break too I don't know why I'm living this way Must have coppertone on my brain It's really fun out in the sun I fight the mob out in the smog But you can keep old Californ-i-a And wh...
Eating magic mushrooms ain't for me Or getting all screwed up on LSD Or eating bean sprouts all day long And smoking pot out of a bong Wearing flowers in my hair And having dirty underwear I don't wanna be a granola-head 2x Whacked-out hippies' brains are scrambled eggs Ugly chicks with very hairy legs I think I'd rather be at home Listening to the Ramones Or hanging out and getting drunk With...
Caught smoking a cigarette and sucking down a brew They gave me no supper, they locked me in my room My mother caught me in her purse - Hey that's just my luck But I needed money for more beer and butts GO 4x CHORUS: Grounded - Now it's time to suck my thumb Grounded - I bet Dad's on top of Mom Grounded - And I don't know what to do Grounded - And it ain't too f***ing cool Grounded Grounded Tr...
I think paying f***ing rent sucks I'm sorry I swore mom, aw shucks I spilled a beer in the living room I know I shouldn't be drunk at noon Half shitfaced Half shitfaced Half shitfaced Half shitfaced GO Out ex-guitar player sucks He ripped us off for two hundred bucks His girlfriend's got a f***ing fat ass And an ugly face to match Half shitfaced...
I know you think I'm just a useless stupid punk Because every night I come home drunk Hi Mom, it's me, the f***in' little shit The ugly little monkey who used to suck your tit I know you think my band's just a waste of time Those beer cans you found in my room weren't mine Hi Mom, it's me, the f***in' little shit The ugly little monkey who used to suck your tit
I didn't know my name - my girlfriend is a pain My mom and dad they reallt freak me out I'm really f***ing fried - why am I alive? Mom and Dad they always scream and shout I was a high school psychopath - part two High school pyschopath - f*** you High school pyschopath - like you High school pyschopath - GO School so f***ing lame - there's rats inside my brain My mom and dad they reallt freak...
The girl's always giving him shit 'Cause he like da banana split. She's always calling him names, and He'd like to be doing the same. Life's not fair; are you aware? I can't spell it out like Dr. Frank - who cares? He's wearing lavender pants. The boy's just dying to dance. The girl's always making him cry, And we're all wondering why. Life's not fair; are you aware? Be proud of who you are an...
Don't you know that it's going okay I want everyone to see that Everything's coming up roses Whenever you're hanging with me When we're goofing off, laughing at nothing at all And hoping the day lasts a week Nothing else matters, no nothing else matters to me My hearts pounding so fast but what can I do These days it's got a reason to beat I'm not walking down life's lonely highways no more I'...
Blue skies, turning into gray since you went away nothing's the same Time flies, and I realize what I thought was love was just a game Passing by the places where you used to be What I wouldn't give to have you here with me I know I'm stupid and I know you're gone I know a lot but I can't get over you Sometimes I think I lost my mind wishing myself back to yesterday You said you'd wished that ...
I can't stand politicians, I can't stand talk show hosts I can't stand prohibition, I can't stand David Frost Can't stand what you say or what you do What you say or what you do I can't stand you 4x I can't stand the military, I can't stand my old school I can't stand freaks and fairies, I can't stand stupid rules Can't stand what you say or what you do What you say or what you do I can't stan...
Last night I had burritos and drank alot of beer And now a funny smell is eminating from my rear My girlfriend tries to hold her nose and falls into a swoon I got a problem and I don't know what to do HELP I can't stop farting 4x My flatulant ass sounds like 27 ducks I sit and try to take a shit outta luck My sphincter rears it's ugly head as I clear out the room I got a problem and I don't kn...
I never get to do what I want to do My brain is fried and my heart is screwed I'm hurting and it's all because of you Let me tell ya: Nothing's not right, not anymore My heart is barely ticking, my complexion's poor I'm hurting and it's all because of you And oh I'm sick of crying, couldn't you give me a chance Oh, I'm sick of crying, couldn't you give me a chance Now couldn't ya, couldn't ya,...
I never get to do what I want to do My brain is fried and my heart it's screwed I'm hurting and it's all because of you Let me tell ya Nothing's not right, not anymore My heart us barely ticking, my complexion's poor I'm hurting and it's all because of you And oh I'm sick of crying, couldn't you give me a chance Oh, I'm sick of crying, couldn't you give me a chance Now couldn't ya, couldn't ya...
You've been spreading lies around You've been trying to put me down I went to the party that much is true But what you said I did I didn't do I didn't puke - lt;igt;[x4] You think I'm a little winp Shut your mouth you fat old blimp I went to the party that much is true But what you said I did I didn't do I didn't puke - lt;igt;[x8] I lost my mind
Thinkin', drinkin', talkin', squawking, And hanging out all day Never ever doing nothing, and you know it's not my way baby I never ever met a girl like you I know I like you and you know it's true And I don't want to get involved with you I know I'm stupid, but I'm sure not dumb I kinda like you, you may be the one Now I've found a reason to keep living, and it's you I found a reason to keep ...
1-2-3-4 I never hold a job for more than a week. My father was a rich man; and my mother, a geek. People say I'm lazy, and they say I'm a jerk. And they're getting pissed 'cause I don't wanna work. 'Cause I don't wanna work. Well, I don't wanna work. I never hold a job for more than a week. My father was a rich man; and my mother, a geek. People say I'm lazy, and they say I'm a jerk. And they'...
Don't want you. Don't want you. I seen you hanging around places we used to go to. I seen you hanging around trying to act so bored. Sick of you. Sick of you. Remember you were the one that wanted to be free, yeah. Remember you were the one, you were the one who left me. Don't want you hanging around. No, I don't want you hanging around. No, I don't want you hanging around. No, I don't want yo...
lt;igt;[Banana Splits cover]lt;/igt; I live in a cucumber castle On the banks of a cranberry sea And starfish dance under my drawbridge And blackbirds make nests in my tree I enjoy being a boy, in love with you I enjoy being a boy in love with you In love with you girl, oh yeah I live in a purple plum mansion In the mist of a strawberry stream And mellifluous bells ring out softly From a hill ...
She don't care what I think, she don't care what I do Even though things don't go right, I know here love for me is true I love to love her, I want you to know I'd love to scream out "I do" Sometime soon you'll realize that she's tougher than you I got a girlfriend 4x I got a girlfriend and now things turn out okay
She don't care what I think, she's don't care what I do Even though things don't go right, I know her love for me is true I love her, I want you to know I'd love to scream out quot;I doquot; Sometime soon you'll realize she's tougher than you I got a girlfriend lt;igt;[x4] I got a girlfriend and now things turn out okay
I hate anchovie pizza Asparagus and peas Wanting my dessert And having to say please I hate Well I hate everything 2x I hate the Grateful Dead Their hippi fans are such a waste Everything about them Even Jerry's ugly face CHORUS I hate working around the house I hate mowing the lawn I hate doing my homework I even hate this song CHORUS 2x
I don't wanna be around you anymore I don't wanna hear another word you say You make Bulltit look like he's a real a smart f***er And I'm kinda hopin that you'll go away I hate your f***ing guts I hate your f***ing guts I hate your f***ing guts I hate your f***ing guts I hate your f***ing guts I hate your f***ing guts You think you're a punk but you're just a jock And up your ass you'd love to...
I've got nothing else to do My life sucks, there's nothing new Don't care if you love me true Don't care you got someone new Don't care you got someone new What's a punk rocker to do I just called to say f*** you I'm just kinda feeling blue Rememberin' what we used to do Don't care if you love me true Don't care you got someone new Don't care you got someone new What's a punk rocker to do I ju...
I like young girls with their pony tails. They live in a world where nothing ever fails. Hanging out. I like young girls; I like the way they smell. I like their pretty curls; their curls can go to hell. Okay, let's go I like young girls with their pony tails. They live in a world where nothing ever fails. Hanging out. I like young girls. I like young girls. I like young girls. Well, I like yo...
I'm really goo-goo over you, I'm mentally retarded too I lost my brain, and I don't know where Somewhere down in Kenmore square Look mom and dad, I think this one's OK She's a punk rocker, hey what can I say So let's get moving, the girls, so groovy Oh yeah, she really knows where it's at I met her at the Rat She cheers me up when I'm feeling blue Looks for me and does my laundry And here I am...
I never got the girl till you Came along and said, quot;I wouldn't mind to hang around a while.quot; Now the sun - it's always shining every day Because you're never far away. And things are going fine. Time stood still forever, and then you came along. I used to say never ever will I find a girl To hang around and make me feel Iquot;m not a clown. Stupid girls before were always leaving. List...
I don't wanna hear your shit, don't wanna see your face Cause when it comes to drinking beer, don't you get on my case Heineken is skunk piss dude, and Miller sucks so bad I'm Joe Queer, I've tried em all, I've spilled more than you had Hey you motherf***ers I only drink Bud Ben Weasel don't know a thing, Rancid don't even drink Even little Vapid's on the wagon, don't it stink? People in Chica...
I spent the rent; I ain't got a cent. I spent the rent; I ain't got a cent. I spent the rent; I ain't got a cent. I spent the rent; I ain't got a cent.
I wanna be happy; I don't wanna be sad. I wanna be a good boy; I don't wanna be bad. I wanna be happy. Yeah, I wanna be happy so bad. I wanna be happy; yeah, I really do. But everybody's saying I'm no good for you. They know that I'm a cretin, and I know it's true. But I don't care. I wanna see you at Kenmore Square, yeah, And on the Bowery, too. And in Toranto on Queen Street, Or on Belmont A...
Something's pounding in my head I need a girl like you to help me do my math at night and raise up my I.Q. Symptoms seem to say one thing That I'm ok with you Emotions not my strongest suit My concentration's limited too I wanna know why the birds they sing I wanna know why the grass is green I wanna know why the sky is blue And what it is between me and you Yeah - I wanna know Over under side...
I want cunt; I want now. I want cunt; I want now. I want cunt; I want now. I want cunt; I want now.
I won't be a big fat nothing, 'cause that just ain't me I won't be your boyfriend because you're just so ugly I won't be I won't be I won't be no one but me lt;igt;[x2] I won't be a Grateful Dead freak, that shit makes me puke I won't be your boyfriend because I just can't stand you [Chorus]
I don't even wanna know my name I hope everybody goes insane I drink, I fight, I f*** the cunts I drink, I f***, I fight the runts Oh no I'm not a Mongo Not a mongo anymore Not a mongo anymore Not a mongo anymore Not a mongo anymore Everyone I meet thinks I'm a jerk I'd love to kill the f***ers where I work I drink, I fight, I f*** the cunts I drink, I f***, I fight - you runts Oh no I'm not a...
No one knows how old I am, But I remember Vietnam. I tell them I don't dye my hair. I hate my life, and I don't care. I'm nowhere at all. I'm nowhere at all. I'm nowhere at all. I'm nowhere at all. I wish I was back in L.A. I wish I was there today. They really think I'm cool out there, But out here they just don't care. I'm nowhere at all. I'm nowhere at all. I'm nowhere at all. I'm nowhere a...
Well I'm sick of you You think you're cool You're so depressed And I'm not impressed I'm a bad motherf***er Oh yes I am you mothers, come on [special guest Hubacca on vocals] You go mental and you suck, so remember I'm okay, you're f***ed You go mental and you suck, I'm okay you're f***ed You're f***ed, you're f***ed, you're f***ed [Repeat verse] I'm a bad motherf***er Domoarigata, come onlt;i...
Of all the things I don't wanna do Is sit and bite off more than I can chew I used to have a job but now I'm through. I guess I'm pretty stupid, but so are you. 'Cause I'm useless. My girlfriend went and left me. My landlord kicked me out. I'm lonely scared and smelly I wanna die, but don't know how. He's seven years old, and he's dying of old age. And I don't give a f*** about any of you limp...
You know he read a couple books And now he shoots me dirty looks As if he thinks he's better than me A condescending attitude Well I hate to tell you dude Can't even buy a vowel on your SAT's Some cruel prick told him he's on the ball Don't hold your breath waiting for Mensa to call He's an idiot savant, a first class moron He's an idiot savant, a jackass indeed He's an idiot savant, one minut...
Your mouth is always ope, you think you're so damn smart Without all your friends around you just fall apart Please tell me now what's the score You know it, you f***ing bore I'm hoping you'll get away, far away from me Go pose for somebody else If you only had a brain 4x
I like freaks and losers who hate me They'd blow up the world and laugh with glee See things how they really are Mindless lemmings in a jar The Pope is just another rock star I'm in I'm in I'm in with the out crowd I'm in with the out crowd I'm in with the out crowd You're all fast food fairies and you're f***ed You're all fast food fairies outta luck Big Brother is watching you Big Brother is...
I know something about the girl Who's hoping to be seen standing Alone in the back of the room She's just trying to fit in But it's hard 'cause she's never spoken to anyone Don't worry 'cause you got me I wanna see a smile on your face No more tears today Or I'll tell everyone that I know that I want that girl to stay Janelle, Janelle - everything's alright Janelle, Janelle - we'll hold each o...
Journey to the center of your empty f***ing skull Listen up and then jump off a bridge You're stupid and useless - the village idiot Face the facts, you're dumber than my fridge When you start talking, people scream and run out of the room When you were young, I bet your mommy traveled on a broom So take me to your leader - you stupid human loon I hate you skinhead oi-boys You f***ing Nazi goo...
We're not the Titanics and we'renot the Voodoo Dolls We're not Buullet LaVolta and we ain't 8-balls We're not as famous as the Pixies or the Bags Hey, we may be the Queers but we ain't no fags I keep hoping you'll wake up, ya losers Use what's left of your brain You don't have to tell me how great you are Ya stupid, stupid, stupid kid Ya junk freak etc, etc This guitar wasn't paid for by my mo...
I think it's so stupid Girls won't say this word Like asking everyone to not say shit, say turd Fall back 5 yards it's time to punt I think quot;gashquot; is offensive Not to mention rude And I don't think about eating it When I'm eating food There once was some dude on T.V. His name was Alan Funt Just say cunt Just say cunt Just say cunt Just say cunt [Motherf***ing lead guitar] I hope you're...
This is something no one knows. Kicked out of the Webelos. Do you think it really shows? Kicked out of the Webelos. Punched her in her snotty nose. Kicked out of the Webelos. Daddy beat me with a hose. Kicked out of the Webelos. Well, I guess that's the way it goes. Kicked out of the Webelos, go This is something no one knows. Kicked out of the Webelos. Do you think it really shows? Kicked out...
Like a parasite I wanna kiss you till you puke Like a parasite think of all the good things we could do Like a parasite I wanna crawl all over you Like a parasite I wanna be your Tiny Tim Like a parasite burrow inside underneath your skin Like a parasite I wanna crawl all over you I can tell by the way you're looking at me We'll be together tonight Like a parasite, like a leech Like a parasite...
How come skinhead oi boys have no work I bet if they did they'd go berserk Shut up about the working class A job is no big deal You all look like Hitler youth - good job That's some appeal You oi-boys and oi-girls have quite the scene At shows you love to gang up and get mean The ones I know were racist then But that's all in the past Excuse my not believing you It's happened much too fast Lit...
I'm sick of being pushed around and misunderstood Explain myself the best I can but it doesn't do any good I wish Joey was president, oh what can I say And everybody got to surf like Californ-i-a And now I wanna kill someone and now I wanna die But I think that I'll just sit in my room and cry I wish Joey was president, oh what can I say And everybody got to surf like Californ-i-a CHORUS: Oh I...
I'm just a stupid kid and I get my kicks But she left me and it hit me like a ton of bricks I'm crying, yeah, I'm dying, yeah And I'm never ever smiling again See I didn't need the girl and I acted tough She left me and I'm taking it a little too rough I'm shattered, yeah, and I'm cracked up, yeah And I'm never ever smiling again I didn't like her anyway, she'd talk all night And talk all day,...
Hi, this is station AWOL, Coming to you from from over the hill at Bob Bar city. I'm gonna sing if I come back tonight, Can I still keep my stripes or have I stayed away too long? Beat me, bite me, whip me, f*** me, like the dirty pig that I am. Cum all over my tits and tell 'em that you love me. Then get the f*** out. Hey, keep it going boys. We're coming right on back, but we're gonna go the...
I don't know if you're aware. Everybody stands and stares. Politics are everywhere. We all know that you don't care. Calling the meatwagon. Calling the meatwagon. Calling the meatwagon. Calling the meatwagon.
Molly Neuman - She don't wanna talk to me. Molly Neuman - Won't return my calls. Molly Neuman - Manages the Donnas.
I took her to the drive-in, she looked so sweet We started necking in the back seat She says she's crazy, well I'm crazy too I think that bonehead should stop sniffing glue I think she's nuts, I think she's really gone I think that she's on pot She's crazy, I'm lazy, who gives a f*** Oh Yeah... Monster Zero 4x I think she's whacked out, she thinks I'm cheap I tried to kiss her but she fell asl...
I went to your house real late last night You were tucked in the bed you little sprite Your dad passed out in front of the TV I swear to god dude, she came on me She asked me if I minded going down- Motherf***er She pulled her robe off then we went to town- Motherf***er She asked me if I'd like to spank her ass- Motherf***er She asked me if I'd help you with your math- Motherf***er She keeps a...
Mrs. Brown, you've got an ugly daughter I don't wanna hear her stupid name Mrs. Brown, you've got an ugly daughter The verdict's in I declare I'm insane I'm done professing undying love forever more And holding hands inside a store 2-4 And overnighting chocolate kisses to her in the mail I don't wanna be her boyfriend anymore I used to think she was so groovy Trading kisses at the movies Now I...
Before we went out I used to think that she was hot And now I really see her And I see that shes' not With the mouth of a pirhana - that's always full And the face of a rabit pit bull My cunt's a cunt, my cunt's a cunt My friends all say she's funny Well hardy har har I think she needs a head massage With a steel bar I used to fantasize of her The little jiz jar But now I dream of seeing her G...
I started out by sniffing glue Killing brain cells one by one's so cool Pissing off my mom, acting really dumb When you get down to it, having lots of fun What the hell is wrong with getting high won't you tell me why, oh why, oh why I'm really in the soup, they want me in group And whne they do I'll throw them for a loop Next stop: Rehab - Nest stop: Rehab Next stop: Rehabilitation - can't wa...
Am I going crazy or is it my empty head B-Face is so lazy all he does is stay in bed Going out with Nikki made Hugh's brain grow dim But Johnny Ramine knows I can't play faster than him GO GO Flippin' out I'm trippin' out I'm really shittin' now Night of the Livid Queer 2x A.J. hangs around with total acne on his face Me and Lash ae swingin' hash over at Joe's place The Queers threw all the kn...
She's flat as a board and I just don't care No tit, no tit My friends are always wondering No tit, no tit I'd rather not mention a thing But oh what can I do I know I shouldn't pick on her But goddammit it's true She's got no tit, She's got no tit She's got no tit lt;igt;[x3] It's no matter big or small No tit,no tit Your s**ist chatter bores us all No tit, no tit They say I'm missing out on l...
Cut my hair and try to fit in. I hang around, but I just can't win, oh no. I don't know just what to say, But I want things to go my way, oh yeah. I want to, just can't, I want to, just can't fit in. I want to, just can't, I want to, just can't fit in. Oh no. 'Cause nobody likes me, nobody likes me. Nobody likes me, nobody likes me. Nobody likes me, nobody likes me. Nobody likes me, nobody lik...
Sittin' drinkin' a brew, tryin' not to think of you I think you suck, you acted like a slut Did you ever really like me I think I know the answer F*** you Now listen up - this is what i think of you CHORUS You're a noodle brain and I hate you You're a noodle brain and you're ugly You're a noodle brain you're so stupid You're a noodle brain just like me Sittin' thinkin' of you, and i'm feelin' ...
Said you called me, but you f***ing lied. You little b**** you deserve to die. I'm just sitting here pulling my pud With a dirty magazine and a six of Bud Nothing to do, nothing to do Nothing to do, nothing to do You said we'd go see a flick, And you said that you'd suck my prick. Then I saw you with that jock, And all I can say is, quot;What the f***?quot; Nothing to do, nothing to do Nothing...
No one knows how old I am But I remember Vietnam I tell them I won't cut my hair I hate my life and I don't care I'm nowhere at all I'm nowhere at all I'm nowhere at all I'm nowhere at all I wish I was back in LA I wish I was there today They really think I'm cool out there But out here they just don't care I'm nowhere at all I'm nowhere at all I'm nowhere at all I'm nowhere at all
I've been told many times before To think of number one When I do, I guess it's true I think I'm having fun But lately all I ever do is think of you And now I know it's true No matter what you do, you're my number one You're my number one lt;igt;[x6] Every time I see your face I'm all choked up inside When I'm far away from you I almost wanna hide But lately all I ever do is think of you And n...
Nuni in New York - getting out of his car. Nuni in New York - hanging at a bar. Nuni in New York - he's acting punk. Nuni in New York - he's getting drunk. Nuni in New York - ? Nuni in New York - ? Nuni in New York - ? Nuni in New York - and he's getting smashed. Let's go Nuni in New York. Nuni in New York. Nuni in New York. Nuni in New York. Nuni in New York. That's what I said. Nuni in New Y...
She's shooting arrows through my heart Builds me up then tears me apart She looks hot but she's cool She's not my girl but I'm a fool, don't you know I'm really stupid but I love her so I'm only hoping that she wants to know So cool, so neat and sweet, she's my peppermint girl 4x She put my heart into a spin She wants out but I want in She looks hot but she's so cool She's not my girl but I'm ...
On our block all of the guys call her Flamingo 'Cause her hair blows like the sun And her eyes can light the sky When she walks she moves so fine Like a Flamingo Crimson dress THAT clings so tight She's out of reach and out of sight When she walks by she brightens up the neighborhood Oh every guy would make her his IF he just could If she just would Some sweet day I'll make her mine Pretty Fla...
When I lie awake, and I dream all night, Then I see a girl like you. And you're always there, and you're my best friend. And you're into what I do. You're the girl that the boys want, That'll make their dreams come true. When I need a friend, you always Come through for me. I'm going psycho, psycho over you. I'm going psycho, psycho over you. I'm going psycho, psycho over you. I'm going psycho...
Girls like you make me feel it's o.k. To write a silly song I can't wait till I see you again 'Cause it's been way too long You're a doll, you're a doll, just a living doll I wanna spend my life with you I think you're groovy Punk Rock Confidential - lt;igt;[x3] Oh yeah There's just one thing I wanna share I got a crush on you When I see a smile on your face I know that I'll be true You're a d...
Leather jackets, stupid boyfriends, poor report cards, life is just a ball Hi- top Chucks and bubblegum and oh my gosh I'd love to love them all They're so cool their style is never cramped Too much of everything and everyone is amped Well, do't get hot and bothered listen, I know I got problems I also know just what this goofy world needs Yummy yummy punk rock girls lt;igt;[x4] I wish they al...
I wish I was back in Vietnam Killing all those gooks for Uncle Sam Living in Boston just don't pay There's no surfing in Dorchester Bay Kill or be killed, It's dog eat dog Kill or be killed, it's dog eat dog My name, they call me Rambo Rat My machine gun and me know where it's at My name, they call me Rambo Rat My name, they call me Rambo Rat Rambo Rat, Rambo Rat, Rambo Rat, Rambo Rat I think ...
Stupid little f***er from outer space I don't wanna see your ugly face Lame ass shit go to the show Shut your mouth what do you know Oiyeah whatever Follow every f***ing trend Timmy Armstrong's your best friend I don't wanna see you puke I'm sick of your friends and you You're a rancid motherf***er and I don't think you're so cool
Down in Utah The guys and I dig a city called Salt Lake It's got the grooviest kids That's why we never get tired of Salt Lake And the way the kids talk so cool Is an out of sight thing And the number one radio station Makes the town really swing yeah Salt Lake City we'll be coming soon There's a park near the city, yeah All the kids dig the Lagoon now It's full of all kinds of girls And rides...
Sayonara sucker, get lost and get outta town Sayonara sucker, well I don't need you around 'Cause you know everybody thinks that you're such a drag And half your brain's all alone in your head Face it you're f***ed You've got a big old mouth I wanna stomp your face with my Keds Sayonara sucker - lt;igt;[x4] Sayonara sucker, your girlfriend's just a dumb b**** Sayonara sucker, I hope she gives ...
I wasn't looking for trouble, But it came looking for me. I may not have any muscles, But I can move like Bruce Lee. So when a bunch of these pussies started Beating up on my friends, I left the stage, intending to land on them. See ya later, f***face. See ya later, f***face. See you in the funny pages - f*** you See ya later, f***face. We hate you. My dive was graceful and swanlike. It was a ...
Always thinking she's so f***ing cool With some politics that would make Bozo drool Well I'd really like to smash her f***ing face And knock her fat ass into outer space I'm sorry of this don't sound too P.C.- I don't worship her so she hates me She's a cretin - can't you see She's a cretin - a sickie She's a cretin - and I'm hoping that she'll hop away from me Cretin, Cretin, oh she's a cretin
Little sidewalk surfer girl Show me how to shoot the curls I've been watching you And all the things you do You got me in a whirl Sidewalk surfin' girl Little sidewalk surfer girl Now you're going 'round the world Girl, you sure look sweet Surfin' down the street You got me in a whirl Sidewalk surfin' girl So grab your little board And take it for a ride No matter if you fall I'll be by your s...
She said I'm not good enough to walk her home She said I'm not worth enough to call her on the phone She won't even say hello unless she's alone I don't like it at all When there's nobody else around she'll think of me Call me and act as if we're so friendly With the gang she looks away and she don't speak I don't like it at all How come she's a b**** all the time all the time I gotta strangle...
Acting like you care about some stupid f***ing cow You f***ing vegan Your PC attitude It doesn't matter anyhow You f***ing vegan You're a stupid f***ing, stupid f***ing stupid f***ing, stupid f***ing vegan You're a stupid f***ing, stupid f***ing stupid f***ing, stupid f***ing vegan Vegan, vegan stupid f***ing vegan You always pray to Jah when you smoke your f***ing pot - you f***ing vegan You ...
[Well Frank, this looks like one of those long hard ones] TAMARA'S A PUNK 1-2-3-4 Well I've seen Black Flag and I've seen the Germs And I've jammed with G.G. too Even opened up for the Ramones But it just ain't any use She don't care that I know Ben Weasel and Metal Mike It's all such frightful tripe, to her Tamara is a punk, so you better not knock her Tamara is a punk, she's a real punk rock...
My folks had me committed just two weeks ago My best friend ran off with my girl - those two damn bozos Oh and don't you know it hurts But hey she ain't the first She ain't the first I was a teenage bonehead - Yes it's true I was a teenage bonehead - A-wah-hoo-ooh I was a teenage bonehead just because of you My parents kicked me out, now I sit here wondering My girlfriend sent me a postcard sa...
John Rioux was his hane Screwing up was his game Oh gosh he hates his folks In fact, his whole life is a joke Well he's only seventeen He knows everything His brain's malfunctioning He's a teenage gluesniffer Well he's a teenage gluesniffer Well he's a teenage gluesniffer Oh oh oh yeah Oh oh oh yeah Shane Problem is his name Whacking off is his game Girls all think he's a joke His fanzine is a...
I wake up and smoke a joint. I love my life 'cause there's no point. I hit the couch; turn on the tube. I love to watch the Family Feud. I'm all f***ed up; it's time for me To change the channel on TV. It's getting dark; it's time to crash. I wish I had some real good hash. Go to the sink; I love to spit. I'm in a rut; don't give a shit.
Oh how I wish and hope it's true That you know I'm in love with you 'Cause you seem to have forgotten I exist And do you even remember that we kissed And I'm wondering what you're thinking of me Silly words we didn't mean Hot and cold and in between I'm left with a broken heart And not too sure just where to start And I'm hoping this ain't how it's gotta be If I could turn the hands of time Ba...
This place sucks This place sucks This place sucks This place sucks I don't know just where to go. There's things I don't wanna know. I don't know what we can do, But this place sucks. This place sucks This place sucks This place sucks There's only so much I can give. My brain is getting ? There's really nowhere else to live, But this place sucks This place sucks This place sucks This place su...
this sandal shit has got to stop it makes me wanna puke if I see your ugly toes again I don't know what I'll do I'm so sick of Deadheads and assholes, it's true alternative rockers are all hippies too so try to remember to cover your feet if you wanna go barefoot, save it for the beach save it for the beach this sandal shit has got to stop it makes me wanna puke if I see your ugly toes again I...
Tic tic toc, My heart is in hock. Just after one look, I was hooked. Oh yeah - sha, na, na, na, na Just one kiss. I never knew this. I never knew love was a beautiful thing, And now I sing, I say, okay. She looks so beautiful that it takes My breath away. She looks so pretty now that I hear Myself say, go
Hanging on the telephone I'm glad that we're all alone Felling kind of cool today Listening to what you say Rainbows in my head Green red and blue Saying I'm in love with you I don't care what people seem to say What's a punk to do See I'm confessing that you're messing with my heart today And I'm addicted to your funny face We're not MTX but it's all o.k. 'Cause my heart's in the right place ...
Ripping off your friends, stuffing your fat face I'm kinda bummed out I'm part of your race Someday you will learn that it's cool to starve Just look at me and B-Face and try not to barf CHORUS: Too many twinkies Too many twinkies Too many twinkies Too many twinkies You're a bunch of rock stars, you're a bunch of lard And I hate to tell you, your bassist's a retard So shut your stupid fat mout...
We trash this place; I don't know why. Got to clean it up; I want to cry. You're just a bunch of useless friends Who partied to the very end. We trash this place; I don't why. You'll clean it up; I'll f***in' lie. I'll never get my money back. Thank you, suck the landlord's prick. We trash this place.
Tulu is a wimp because he is a wimp. Tulu is a wimp because he is a wimp. Tulu is a wimp because he is a wimp. Tulu is a wimp because he is a wimp. Well, Tulu was our bass player, and then he quit the band. He said he had to go somewhere, but he had nothing planned. Tulu went to New York; he said he had to go. He asked me what's a ?; he certainly should know. Now, Tulu has a girlfriend; he say...
Excuse my French I think I swore I called your mom a dirty whore Pardon me I think I farted Please don't think that I'm retarded Mercy me I think I puked Please don't let that get you spooked Just overlook that I'm a mess While I run my hands up your dress I'm uncouth I'm uncouth I'm uncouth I'm uncouth Holy cow I stole your car I burned the seats with my cigar Kiss my ass, I hate your guts I ...
When I first saw her, gee I liked that girl Even before her first pubic hair would curl Then old Hubey said hey dude check this out Man that 13 year old punk rocker's chest started to sprout And we all love her - Ursula We all love her - Ursula We all love her - Ursula Our attention's undivided... Dammit we're excited 'Cuase Ursula finally has tits - Alright Ursula finally has tits - Outta sig...
I know girls, and I know you And the the stupid games you play I'm not good enough for you Well this is what I say You may not know it but hey it's true He don't love you but I sure do Don't you know I love you so All the girls say they're above me And I know you really love me But you're just my voodoo doll Oh yeah, just my voodoo doll Oh yeah, just my voodoo doll Oh yeah, just my voodoo doll...
Take it, Tulu. 1-2-3-4 We'd have a riot doing heroin. Take a needle and stick it in. We stick a spike into our skin. Yeah, we'd have a riot doing heroin.
1-2-3-4 Wimpy drives through Harlem. Watch him; there he goes. Wimpy drives through Harlem. Passing down the road oh way oh. Yeah, Wimpy drives through Harlem. Watch him; there he goes. Wimpy drives through Harlem. Passing down the road oh way oh. 1-2-3-4 Yeah, Wimpy drives through Harlem. Watch him; there he goes. Wimpy drives through Harlem. Passing down the road oh way oh.
Well I got problems, yes I do But tey never get me down Whenever I see your face, my head starts spinning 'round A boo-hoo-hoo-hoo Boo-hoo-hoo I got problems, yes I do Like a monkey on my back My girlfriend is seventeen and I'm nere turning back Talk shit, smell bad, yah you're so cool A clueless f***up, yes it's true You make me wanna puke Make me wanna puke Make me wanna puke Make me wanna p...
You suck Motherf***er I hate "white power" I hate your band Can't you see This ain't Nazi Germany Bring on the beers 'Cause we are the Queers You're tripping You're tripping Oh Yeah 4x You suck Motherf***er Your face is ugly Your brain's in space Can't you see This ain't 1943 Bring on the beers 'Cause we are the Queers CHORUS

Albums

There are no Albums for this artists