Guys, I am trying to group all la7oon fans on social media
To support me, please follow la7oon on the links bellow, I need 1000s
I just created the page and I have some free time :D
شباب، أنا أحاول أن اجمعين متابعين لحون على السوشال ميديا
يرجى فولو لحون على الروابط الأتية

Instagram @la7oon
https://www.instagram.com/la7oon/

Twitter @la7oon
https://twitter.com/la7oon

FaceBook @la7oonLyrics
https://www.facebook.com/La7oonLyrics/

halfway to hazard Profile

Singles

Dents in the carpet where the couch used to be And dust frames remain where the pictures used to hang I guess she got all the things she needs She took everything but me She doesn?t love me anymore I guess it?s time to close the door This empty house on Lost Hope Lane Don?t bring me nothin? but pain It don?t bring me nothin? but pain I?m gonna burn it down all the way to the ground Gasoline or...
Halfway To Hazard with the rain comin? down I wish I could go home but it?s just an old empty house So I find me a cheap motel room and a bottle of Black Label Jack They might find me dead by the mornin? but they won?t find me lookin? back ?Cause there ain?t nothin? like whiskey when time?s movin? slow It drowns out the misery, helps me let go When the truth really hits me, she don?t miss me, ...
This workin' all day ain't gettin' me nowhere A breakin' my back won't get it done I wish I had a dime, I wish I had a dollar For every dream that I gave up on, y'all This hammer I'm swingin' is startin' to feel heavy I clinched my fist when I punched the clock A little for the bank leaves nothin' for my baby A pushin' my paycheck around the block Yeah, I need to go face first into that fresh ...
Tearing up the earth and knocking down those cornrows Plowboy and mule and a size twelve steel toe Workin? up a sweat, gonna meet her at the fishin? hole She got the bait and I?ll bring the cane pole Let down the tailgate And tonight she gon? get home late Yeah, yeah, you call us hicks from the sticks We don?t really give a shit Hell yeah, little redneck, corn fed, up a hollow, born and bred R...
Her momma named her Daisy, got it from a magazine Through the mountains in her white dress she?d run chasin? me Thought she was faster ?cause I told her so Even though it wasn?t quite the truth Well, I know she?s an angel Even though she ain?t got wings ?Cause my sweet Daisy loved the hell out of me There in the back pew of a Sunday mornin' church The preacher preachin' gospel, well, that?s wh...
Soulja Boy off in this oh Watch me crank it, watch me roll Watch me crank dat, Soulja Boy Then Superman dat oh Now watch me you Crank dat, Soulja Boy Now watch me you Crank dat, Soulja Boy Now watch me you Crank dat, Soulja Boy Now watch me you Crank dat, Soulja Boy Now watch Soulja Boy off in this oh Watch me crank it, watch me roll Watch me crank dat, Soulja Boy Then Superman dat oh Now watc...
S** and the city and Indian food Well, I never tried ?em, not until you But it?s lookin? like you left me With some habits I can?t break I feel kinda guilty whenever I cuss And I lay in bed at night and I, I think about us Maybe it?s because of all the love You taught me how to make You changed me, baby And given enough time, girl, you might have saved me But then again you might have just gon...
Was a smoke filled room, was a Friday night Talkin? to a sweet thing and having me a good time Went through that door, big Jim walked in He?d been pushing me around since we was kids Well, I lowered my hat as he came toward me I heard him say, hey you, but never saw him swing Well, he knocked me down on that nasty floor But something felt different than the times before ?Cause I got back up li...
I?m tired of all these questions You leaving me thinking you?re teaching me a lesson I?m tired of all these games Of being wrong and feeling ashamed Well, I?m tired of being angry over you and me What you say I?m supposed to be I thought you fell in love with who I was And I?m tired of what I did or what I didn?t do What you say I put you through I?ll never be good enough And I feel like this ...
You're the angel in my pocket You're that whisper in my head You're the perfume on my dirty shirt The favorite words I've ever said You're the edge I just stepped off of You're the sunlight through my window pane You're the road I wanna break down on In the pouring rain 'Cause I know I'm not easy to hold But you've reached me, baby You saved me from me before I was too far gone Girl, I love yo...
You're the angel in my pocket You're that whisper in my head You're the perfume on my dirty shirt The favorite words I've ever said You're the edge I just stepped off of You're the sunlight through my window pane You're the road I wanna break down on In the pouring rain 'Cause I know I'm not easy to hold But you've reached me, baby You saved me from me before I was too far gone Girl, I love yo...
Welcome to Nashville, welcome to Nashville Welcome to Nashville, welcome to Nashville Welcome to Nashville, Nashville, Tennessee It ain?t been this bad since Conway had him a perm And you?d think by now them sorry sons a? b****es have learned A bunch of soft-rock wanna be, hell they can?t even sing Auto tuning Nashville, Tennessee Welcome to Nashville, welcome to Nashville I said, welcome to N...

Albums

There are no Albums for this artists