Guys, I am trying to group all la7oon fans on social media
To support me, please follow la7oon on the links bellow, I need 1000s
I just created the page and I have some free time :D
شباب، أنا أحاول أن اجمعين متابعين لحون على السوشال ميديا
يرجى فولو لحون على الروابط الأتية

Instagram @la7oon
https://www.instagram.com/la7oon/

Twitter @la7oon
https://twitter.com/la7oon

FaceBook @la7oonLyrics
https://www.facebook.com/La7oonLyrics/

katy perry Profile

Katy Perry, born as Katy Hudson in 1984 in the month of October, used to be a Christian singer who decided to concentrate on pop and rock music combined, with her influences being: Lilly Allen, Alanis Morissette, and Avril Lavigne. It was just last year 2008 when Perry became prominent in the music scene. Raised in California, in the town of Santa Barbara, Perry lived in a Christian household, given that her parents are both pastors. Even though Perry was prohibited to music aside from Christian songs, Freddie Mercury

Singles

If the fish swam out of the ocean And grew legs and they started walking And the apes climbed down from the trees And grew tall and they started talking And the stars fell out of the sky And my tears rolled into the ocean Now I'm looking for a reason why You even set my world into motion 'Cause if you're not really here Then the stars don't even matter Now I'm filled to the top with fear That ...
Every week's The same Stuck in school So lame My parents say That I'm lazy Getting up At 8 is crazy Tired of hearing What to do So unfair So uncool Days too long And I'm holding on Till I hear The bell ring Cuz it's The time when were gonna The time when We're gonna breakout Let the party start We're gonna stay out Gonna break Some hearts We're gonna dance Till the dance floor Falls apart Uh, ...
The weight of my words Are like feathers from a bird My mouth, it moves but you won?t hear a thing Cause I?ve dug myself deep I managed to fit both my hands and feet All my little white lies Smell like a big old bucket of bleach In one ear And out your other So lock and key You won?t open up for me So brick by brick I am breaking through these walls Oh between you and me I?m not giving up I?m ...
I wear the red shoes with the holes And to remind me what we went through Sit down here, kick 'em off, enough I've not had enough of you, I tell you You know the car you drive Keeps breaking down and never starts Next thing, I'm pulling up to you We're in the backseat, driving it home No one wants to be alone What do you do? What do you do When everything is broken? What do you say? What do yo...
I take these turns A bit too fast Trying to leave you In my past The CD skips Our favorite songs Our greatest hits Just don't belong I really love To hate this Love hate Hate love relationships Are over-rated Over my dead body Is how this will end He said it's over And I could go for Another chance to do This over again So this is it? After all We've been through We call it quits And-a I'm abo...
We woke up late, said goodbye Now I'm standing outside on the street I walk through the city I'm laughing, bouquets staring down at my feet And I look up and this sky might fall Open up and pull me in I feel like an angel who's fallen I just got to have this first taste of original sin Damn, can you feel it? Damn, I can't believe it Damn, you got me feelin' good Damn, do you dig it? That's the...
I've got people to see, places to go Deadlines to meet, a reputation to uphold It's like a ton of bricks breaking on my back It's like the force of gravity in full effect I got money to burn and I'm on the sake They bet their bomb on me 'cause I'm their ace of spades I feel the walls getting closer I'm like a bomb with all red wires All this pressure, all this pressure Maybe it means I'm gonna...
You could throw me In the fire And I won't be burned For my faith Is Your desire And Your love endures You could throw me In the prison cell Shackle me up Against the rail But time And time again My faith won't fail Chorus: For He'll prevail In the midst of all My trials And tribulations And He'll prevail In the midst of all My sin And temptations He'll prevail When I fall And He Will pick me ...
Voted most likely to end up On the back of a milk box drink Looks like I'm lettin 'em down 'Cause seven seventy-five isn't worth An hour of my hard working time When you can't afford half the shit they advertise Oh, I'm worth more than and X More than the toe-tag generation full of regrets Oh, I won't settle no-o, oh, I can't settle I wanna break the mold Wanna break the stereotype Fist in the...
You would think that I could find a simple song, a photograph of mine To show this public eye, what I have to offer I may not have a PHD, or speak in eloquent philosophy I'm nothing more than simply me you see CHORUS1: What I am trying to say I'm just a babe in so many ways I'm still growing, still stretchin' Still breaking in these new shoes Looking for a way to make a mark of my own I'm just...
Oh, sweetheart, put the bottle down You've got too much talent I see you through those bloodshot eyes There's a cure, you've found it Slow motion, sparks you caught that chill Now don't deny it But boys will be boys oh, yes they will They don't want to define it Just give up the game and get into me If you're looking for thrills, then get cold feet Oh no, I do not hook up, up I go slow, so if ...
You change your mind Like a girl changes clothes Yeah you PMS Like a b****, I would know And you overthink Always speak cryptically I should know That you're no good for me 'Cause you're hot then you're cold You're yes then you're no You're in then you're out You're up then you're down You're wrong when it's right It's black and it's white We fight, we break up We kiss, we make up You You don'...
You change your mind Like a girl changes clothes Yeah you PMS Like a b****, I would know And you overthink Always speak cryptically I should know That you're no good for me 'Cause you're hot then you're cold You're yes then you're no You're in then you're out You're up then you're down You're wrong when it's right It's black and it's white We fight, we break up We kiss, we make up You You don'...
You change your mind Like a girl changes clothes Yeah you PMS Like a b****, I would know And you overthink Always speak cryptically I should know That you're no good for me 'Cause you're hot then you're cold You're yes then you're no You're in then you're out You're up then you're down You're wrong when it's right It's black and it's white We fight, we break up We kiss, we make up You You don'...
This was never the way I planned, not my intention I got so brave, drink in hand, lost my discretion It's not what I'm used to, just wanna try you on I'm curious for you caught my attention I kissed a girl and I liked it, the taste of her cherry chapstick I kissed a girl just to try it, I hope my boyfriend don't mind it It felt so wrong, it felt so right, don't mean I'm in love tonight I kisse...
This was never the way I planned, not my intention I got so brave, drink in hand, lost my discretion It's not what I'm used to, just wanna try you on I'm curious for you caught my attention I kissed a girl and I liked it, the taste of her cherry chapstick I kissed a girl just to try it, I hope my boyfriend don't mind it It felt so wrong, it felt so right, don't mean I'm in love tonight I kisse...
I'm used to opening my own doors and splitting the checks He introduced me, was always just a friend I bought a new dress, he never noticed Always falling for these bad boys, such a challenge I'm getting tired of cleaning up after them I think I'm ready to be a woman Oh love, I think I'm ready, ready for it You were such a surprise, an unexpected gift Said I was pretty and I believed it Not re...
I leave the gas on, walk the alleys in the dark Sleep with candles burning, I leave the door unlocked I'm weaving a rope and running all the red lights Did I get your attention? 'Cause I'm sending all the signs That the clock is ticking and I'll be giving my two weeks Pick your favorite shade of black you'd best prepare a speech Say something funny, say something sweet But don't say that you l...
If you want me The cherry on top The pick of the pack The cr?me de la crop If you want me you beter do better than that tonight Oh oh If you want It takes more than a wink More than a drink More than you think If you want me you?re gonna have to break the bank tonight ?Cause some don?t have the patience Some call me high maintenance Buy you pay the bill ?Cause that?s the deal Chorus If you wan...
Hello, hello I'm searchin' for a man With love filled eyes and them healing hands Hello, hello I've been waiting for so long Don't disconnect me cause it's my last call CHORUS: For help...yeah help For help... CHORUS: Cause it's 8-9-9-3-8-3-3, come on and listen to me Take my call, collect my change, Cause Lord I'm calling on Your name Don't wanna leave, don't wanna say goodbye Still fifteen m...
I felt it The wire touched my neck and Then someone pulled it tighter I never saw it coming I started to black out and Then someone said good morning I took it as a warning I should have seen it coming So now I'll take a chance on This thing we may have started Intentional or not I Don't think we saw it coming It's all adding up to something That as of some involvement That as for our commitme...
I'm out on my own again Face down in the porcelain Feeling so high but looking so low Party favors on the floor Group of girls banging on the door So many new fair-weather friends Oh oh oh, have you ever been so lost? Known the way and still so lost? Caught in the eye of a hurricane Slowly waving goodbye like a pageant parade So sick of this town pulling me down, oh My mother says I should com...
How do I get closer to you When you keep it all on mute? How will I know the right way to love you? Usually the queen of figuring out Breaking down a man is no work out But I have no clue How to get through to you Oh, I wanna hit you just to see if you cry I keep knocking on wood Hoping there's a real boy inside 'Cause you're not a man You're just a mannequin I wish you could feel that my love...
I turn my head, there's nothing there All I own is my thoughts for my fears I close the door to keep out the bad I plug my ears to keep out these fears And I cry... So hold me close for I'm so tired of holding myself So very tired and tired, tired and tired Just hold me. Repeat I listen to these voices or is it this house that's giving me chills, As I lie upon this little girls bed Who's at th...
Did it seem to disappoint you Living alone? By the banks of your dilemma Out of control No one seems to give the answers that you wanna hear What you'd give to find a welcome here Miles and miles of lies behind you Those were the days So many lives you'd hope would guide you Help you find a way Now it seems to your surprise that they left you lying here What you'd give to dry these bitter tear...
I saw a spider, I didn't scream 'Cause I can belch the alphabet, just double dog dare me And I chose guitar over ballet And I'd take these suckers down 'cause they just get in my way The way you look at me Is kinda like a little sister You high five your goodbyes And it leaves me nothing but blisters So I don't wanna be one of the boys, one of your guys Just give me a chance to prove to you to...
Living in fear is not what you had in mind for me But holding to you is so hard, I cling to what I see CHORUS: In a world where my emotions Seem to rule my every move They will challenge my devotion To seek and know the truth CHORUS: You're piercing me This self will bleed You're killing all of my securities Lord, help me see the reality That all I'll ever need is You Here in this haze a dista...
We can?t keep playing house With such a big world outside How do we shut it out? At a fork in the road Should I stay or should I go? I?ll keep the cat Leave a spare under the mat If you need to crash one day Cause I know we swore forever But it seems so far away Don?t you think we?re just too young To play these grown up games? Cause you know me too well It?d be like me lying to myself But I?m...
[Flo Rida] You spin my head right round, right round When you go down, when you go down down [Kesha] You spin my head right round, right round When you go down, when you go down down [Flo Rida] Hey Hopped out of that house with my swagger Hop in that with girl, I got places to go People to see, time is precious I look at my crowd and they out of control Just like my mind where Im going No wome...
Through this skin You see my heart Through this laughter You feel my pain Even through This mask you see My face For You Are the only one Who really knows Just who I am And you search me And you know All the secrets Of my heart And you search me Revealing The mysteries Of who You are You search me Growing up Never comes Easily In Your Hands You're the potter Molding me Then why do I wear this ...
Remember when I dove into the crowd And I got a bloody knee under my skin A mark from wiping out It brings back the memories Every bone's been broken But my heart is still wide open I can't stop, don't care if I lose Baby, you are the weapon I choose These wounds are self inflicted I'm going down in flames for you Baby, you are the weapon I choose These wounds are self inflicted One more thing...
You're such a poet I wish I could be Wesley Willis My words would flow like honey Sweet and laid on thick You're so edgy You don't even need a rhyming dictionary I wipe my hands on your jeans 'Cause they are more distressed So they say, you've got a CD And they claim you can barely read But you say "Don't bother me with all of your reality" But it could be so simple Life should be that simple ...
If You came by me would I crown You my King Or brush You off as though I really didn't see If You walked by my side would our souls then be unified I swore Your name would never be denied But I took up this hammer And laughed at all Your slander And pierced Your hands With the nails of blasphemy How could I do this? I don't know Said something forced me to it, so Spit in Your face and passed Y...
What are you lookin' at? Yeah I saw this coming from a mile away I saw a crack in the egg A little rip in the page I found your necklace on the floor Breathing Underneath the bed Where you said I was the only one You thought I'd cry You-thought-I'd-cry You thought I'd lay down and die You thought there's no getting over you Ha-ha And all this time All-this-time You've been having your fun I've...
I was living in a small mind with no lifeline And no messages can reach me from the outside When I looked out over the horizon Didn't notice the sun was setting or just rising Then it hit me, maybe bit me Then I knew, quite a few would not go with me I didn't know exactly where I would be going But I had to let this river in me flowing What a ride When you open your eyes For the very first tim...
Comparisons are easily done Once you've had a taste of perfection Like an apple hanging from a tree I picked the ripest one, I still got the seed You said move on, where do I go? I guess second best is all I will know 'Cause when I'm with him I am thinking of you Thinking of you, thinking of you Thinking of you, what you would do If you were the one who was spending the night Spending the nigh...
I?ve played the song, now it drives me crazy I've run the race now I'm too damn lazy this love of ours Is a fading photograph yeah yeah now I must approach to life today, seems a little different, hard to say, but it looks like the end. Time?s up promise this time I'll get it off Better we slam the door shut didn't you know if nothing changes nothing changes. Time?s up promise this time I'll g...
How could I see you when I was so blind How could I grasp you when I was far behind How could I hear you when I was so deaf How could I get up when I had been left But You said, "don't worry" For I've healed the blind man And I've set the captives free And You said, "don't worry" For all you've gotta do Is put your trust in Me How could I be clean when I was so dirty How could I be made whole ...
I hope you hang yourself with your HM scarf While jacking off listening to Mozart You b**** and moan about LA Wishing you were in the rain reading Hemingway You don't eat meat And drive electrical cars You're so indie rock it's almost an art You need SPF 45 just to stay alive You're so gay and you don't even like boys No, you don't even like No, you don't even like No, you don't even like boys...
I hope you hang yourself with your HM scarf While jacking off listening to Mozart You b**** and moan about LA Wishing you were in the rain reading Hemingway You don't eat meat And drive electrical cars You're so indie rock it's almost an art You need SPF 45 just to stay alive You're so gay and you don't even like boys No, you don't even like No, you don't even like No, you don't even like boys...
I know you know my boyfriend is out of town so have a drink, let's talk it over So many things I shouldn't be sayin now You know I like my boys a little bit older I just wanna use your love tonight, tonight, tonight. tonight, tonight I don't wanna lose your love tonight All my girls are no where to be found they all split when I'm in trouble but I'll tell you all my secrets if you stick around...
You gotta help me out It's all a blur last night We need a taxi 'Cause you're hung over and I'm broke I lost my fake ID But you lost the motel key Spare me your freaking dirty looks Now don't blame me You wanna cash out And get the hell outta town Don't be a baby Remember what you told me Shut up and put your money where your mouth is That's what you get for waking up in Vegas Get up and shake...
When there's nothing left to give I will give you more than I ever gave before When there's nothing left left to say I'll say it all again, but until then... And I'll give you my heart, say I love you Say I love you And I'll give you my heart, say I love you Oh, cause I do, Jesus No music to play so I sing you my own song Come on and sing along When there's nothing that remains You still stay ...
I'm dreaming of a white Christmas Just like the ones I used to know Where the tree tops glisten And children listen To hear sleigh bells in the snow I'm dreaming of a white Christmas With every Christmas card I write May your days be merry and bright And may all Your Christmases be white I'm dreaming of a white Christmas Just like the ones I used to know Where the tree tops glisten And childre...
I saw you at the grocery store Oh, you both looked happy Picking out the usual She's a carbon copy Of everything you lost Of everything I'm not I guess you just forgot How to pick 'em If she's the one I've heard about I'm disappointed If she's the reason why you left I'm not impressed at all Well, this looks like the end Yeah, we can still be friends Congratulations Let me be the first To wish...
VERSE 1: i hope you hang yourself with your HM scarf, while jacking off listening to mozart, you b**** and moan about LA, wishing you were in the rain reading hemingway. you don't eat meat and drive electrical cars, you're so indie rock it's almost an art, you need SPF 45, just to stay alive. CHORUS: you're so gay and you don't even like boys. no you don't even like,no you don't even like no y...

Albums

One of the Boys
Voted most likely to end up On the back of a milk box drink Looks like I'm lettin 'em down 'Cause seven seventy-five isn't worth An hour of my hard working time When you can't afford half the shit they advertise Oh, I'm worth more than and X More than the toe-tag generation full of regrets Oh, I won't settle no-o, oh, I can't settle I wanna break the mold Wanna break the stereotype Fist in the...
You change your mind Like a girl changes clothes Yeah you PMS Like a b****, I would know And you overthink Always speak cryptically I should know That you're no good for me 'Cause you're hot then you're cold You're yes then you're no You're in then you're out You're up then you're down You're wrong when it's right It's black and it's white We fight, we break up We kiss, we make up You You don'...
This was never the way I planned, not my intention I got so brave, drink in hand, lost my discretion It's not what I'm used to, just wanna try you on I'm curious for you caught my attention I kissed a girl and I liked it, the taste of her cherry chapstick I kissed a girl just to try it, I hope my boyfriend don't mind it It felt so wrong, it felt so right, don't mean I'm in love tonight I kisse...
I leave the gas on, walk the alleys in the dark Sleep with candles burning, I leave the door unlocked I'm weaving a rope and running all the red lights Did I get your attention? 'Cause I'm sending all the signs That the clock is ticking and I'll be giving my two weeks Pick your favorite shade of black you'd best prepare a speech Say something funny, say something sweet But don't say that you l...
If you want me The cherry on top The pick of the pack The cr?me de la crop If you want me you beter do better than that tonight Oh oh If you want It takes more than a wink More than a drink More than you think If you want me you?re gonna have to break the bank tonight ?Cause some don?t have the patience Some call me high maintenance Buy you pay the bill ?Cause that?s the deal Chorus If you wan...
I'm out on my own again Face down in the porcelain Feeling so high but looking so low Party favors on the floor Group of girls banging on the door So many new fair-weather friends Oh oh oh, have you ever been so lost? Known the way and still so lost? Caught in the eye of a hurricane Slowly waving goodbye like a pageant parade So sick of this town pulling me down, oh My mother says I should com...
How do I get closer to you When you keep it all on mute? How will I know the right way to love you? Usually the queen of figuring out Breaking down a man is no work out But I have no clue How to get through to you Oh, I wanna hit you just to see if you cry I keep knocking on wood Hoping there's a real boy inside 'Cause you're not a man You're just a mannequin I wish you could feel that my love...
I saw a spider, I didn't scream 'Cause I can belch the alphabet, just double dog dare me And I chose guitar over ballet And I'd take these suckers down 'cause they just get in my way The way you look at me Is kinda like a little sister You high five your goodbyes And it leaves me nothing but blisters So I don't wanna be one of the boys, one of your guys Just give me a chance to prove to you to...
Remember when I dove into the crowd And I got a bloody knee under my skin A mark from wiping out It brings back the memories Every bone's been broken But my heart is still wide open I can't stop, don't care if I lose Baby, you are the weapon I choose These wounds are self inflicted I'm going down in flames for you Baby, you are the weapon I choose These wounds are self inflicted One more thing...
Comparisons are easily done Once you've had a taste of perfection Like an apple hanging from a tree I picked the ripest one, I still got the seed You said move on, where do I go? I guess second best is all I will know 'Cause when I'm with him I am thinking of you Thinking of you, thinking of you Thinking of you, what you would do If you were the one who was spending the night Spending the nigh...
I hope you hang yourself with your HM scarf While jacking off listening to Mozart You b**** and moan about LA Wishing you were in the rain reading Hemingway You don't eat meat And drive electrical cars You're so indie rock it's almost an art You need SPF 45 just to stay alive You're so gay and you don't even like boys No, you don't even like No, you don't even like No, you don't even like boys...
You gotta help me out It's all a blur last night We need a taxi 'Cause you're hung over and I'm broke I lost my fake ID But you lost the motel key Spare me your freaking dirty looks Now don't blame me You wanna cash out And get the hell outta town Don't be a baby Remember what you told me Shut up and put your money where your mouth is That's what you get for waking up in Vegas Get up and shake...
Ur So Gay
I'm out on my own again Face down in the porcelain Feeling so high but looking so low Party favors on the floor Group of girls banging on the door So many new fair-weather friends Oh oh oh, have you ever been so lost? Known the way and still so lost? Caught in the eye of a hurricane Slowly waving goodbye like a pageant parade So sick of this town pulling me down, oh My mother says I should com...
I hope you hang yourself with your HM scarf While jacking off listening to Mozart You b**** and moan about LA Wishing you were in the rain reading Hemingway You don't eat meat And drive electrical cars You're so indie rock it's almost an art You need SPF 45 just to stay alive You're so gay and you don't even like boys No, you don't even like No, you don't even like No, you don't even like boys...
I hope you hang yourself with your HM scarf While jacking off listening to Mozart You b**** and moan about LA Wishing you were in the rain reading Hemingway You don't eat meat And drive electrical cars You're so indie rock it's almost an art You need SPF 45 just to stay alive You're so gay and you don't even like boys No, you don't even like No, you don't even like No, you don't even like boys...
I know you know my boyfriend is out of town so have a drink, let's talk it over So many things I shouldn't be sayin now You know I like my boys a little bit older I just wanna use your love tonight, tonight, tonight. tonight, tonight I don't wanna lose your love tonight All my girls are no where to be found they all split when I'm in trouble but I'll tell you all my secrets if you stick around...