Guys, I am trying to group all la7oon fans on social media
To support me, please follow la7oon on the links bellow, I need 1000s
I just created the page and I have some free time :D
شباب، أنا أحاول أن اجمعين متابعين لحون على السوشال ميديا
يرجى فولو لحون على الروابط الأتية

Instagram @la7oon
https://www.instagram.com/la7oon/

Twitter @la7oon
https://twitter.com/la7oon

FaceBook @la7oonLyrics
https://www.facebook.com/La7oonLyrics/

knoc-turn'al Profile

Singles

Mac flossy where you at? Aah I wish they all could be California I wish they all could be California I wish they all could be California hoes California b****es Tim dog Some bad hoes b**** you digging in the wrong dirt b**** Ain't no gold in here F***ing with the wrong niggas Knoc-Turn'al, Slip Capone, Short Dog I knew a tight white b**** named Marianna She lived right around the corner from T...
Whatchu want? Whatchu want? Get off me I pull quick, it's useless, I'm fully clipped, 6 fo' fully dipped Throw chrome whip with three freaks and full hips with firm tits Yeah, we fully chipped, been on gangsta shit It's ruthless, drunk off two fifths Who make hits? Who we wit? Westcoast parties don't stop Who drop head-boppers? The head doctor, bed-rocker Police pursue me in squad cars and hel...
[Intro: Knoc-Turn' al] Ahhh It's a good day in LA, yes it is yes it is Motherf***ers can just wake up and relax And smoke a fat blunt or some shit Buy a fifth a Henn and get drunk yes Hey, bring that over, call them up Order me some motherf***ing Knoc-Turn' al Hennesy [Verse 1: Knoc] Wu-Tang got mansions in the hills Hoe squat thick, hoe squat paying bills Red Meth on hot wheels bumping down S...
I'm from the S O U T H side of C A, why they try to P H Still hit em up with that E A, G A to N G S T A So f*** them them other N I double G A S Hate the pops and kill the T A Hang with my crew blue strings in my shoes Mary Jane and some loop while we swags in the coupe I'm addicting to smacking hoes Tracks, flows Crenshaw Boulevard backing foes L.A.'s Finest and L.A.'s behind us Gangsta, hooc...
West Coast, West Coast, West Coast West Coast, West Coast, West Coast West Coast, West Coast, West Coast West Coast, West Coast, West Coast If you with it, then I'm with it We can do it in a minute Open up and let me hit it Big hips I'm workin' with it Born and raised, that's why I love LA Got my life then I'ma live it Need some money, I'ma get it Shoot first then get a grip That's about how C...
You ready? Yes Yeah, yeah [Incomprehensible], I like singing My music, my life, my heart, my soul My music, my everything, I give my all My wife, my daughter, my love, my dream My mother, my father, my brother, my team My camp, my squad, my house, my car My boat, my shoes, my pants, my shirt My coke, my sugar, my cream, my butter My toast, my all, my queen, my folks My baby Walk like six strin...
Yeah, it's how we do This a little story about uh A nigga you know well, Knoc-Turn'al I can see you watching waitin' in my garden In my bushes plottin' Peepin' Tom's in my home lookin' in my window Once upon a time in the projects, yo There lived a nigga named Knoc-Turn'al America's most wanted, for sho' In a black Lo-Lo, with tinted windows I'm just cruisin' down the street in my 6-4 Checking...
Missing Lyrics
Super ugly Mr X to tha Z Yeah, Warren LA indo, gangster and mack mo Bullets at your window, dangerous Ruthless, hostile, unforgiven, who gave you permission To try to stop me from livin', huh? Try again faggot You've gotta ride better than that To move out in front of the pack, it's two thousand and two My backpack raps got my backpack Strapped and filled with plaques I ain't relaxed or laid b...
Yes, I'ma do me, I'ma do me, you gon' do you You gon' do you, I'ma do me, I'ma do me, you gon' do you You gon' do you, I'ma do me, I'ma do me I'm the most underrated rapper of all time So why do you accept those that bite my rhymes? Me and Eminem rhymed for D R E Me and X was in da club 'bout to blast off heat Quik told me to be all I can be Nate is my Dogg, him and Warren G They recognize the...
Yes Knoc-Turn'al Who's who, yup Let's go It's amazing How outta my life I made short a long story I came a long way outta bullshit but I asked for no glory I came a long way from the pavement on the block stackin' dough And on a long day there would be a raid and business was slow How many times must I see a victim losing a life? How many days must I hustle 'fore my hustle get right? How many ...
Fear no man or no motherf***ing clan, nigga Fear no mob, fear nothing but God Ya know, I walk through the shadows And ride through the valley of death I will fear not because I am evil It's like a jungle sometimes It makes me wonder how I keep from going under It's like a jungle sometimes It makes me wonder how I keep from going under It's like a jungle sometimes It makes me wonder how I keep ...

Albums

There are no Albums for this artists